[Pardus-kullanicilari] Ekran kararması, yeniden pardus kurulumu

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
1 Eki 2007 Pzt 21:25:59 EEST

1.  3B desteği almak amacıyla  Pardus wiki'den ATİ ekran kartları için
yazılan önergeleri izleyerek xorg dosyasındaki driver yazan satırın
karşısındakileri "fglrx" olarak değiştirdim.
Kapatıp açınca ekran açılmadı. Ne yapmalıyım?

2. Bunun üzerine, açılışta karşımıza gelen bir sürü pardus başlatma
seçeneğini ortadan kaldırmak ve aynı zamanda dolmak üzere olan harddiskimi
rahatlatmak için Pardus 2007.2 'yi indirip Cd'ye yazdım.  Pardus'u yeniden
kurmak istediğimde ise
karşıma gelen ekranda sonuçta yazılan şöyle:

EMM386: Warning: Address line A20 already enabled.

Yardım lütfen!
1. Ekran kararmasını komutlar yardımıyla nasıl çözebilirim?
2. Kurulu olan pardusun üzerine aynı pardusu yeniden nasıl kurabilirim?

--
Evrim Uzunburun