[Pardus-kullanicilari] Harici harddisk

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
29 Kas 2007 Per 10:18:55 EET

Arkadaşlar harici sabit diskleri normal sabit disk gibi kullanılmıyor
mu? Örneğin böyle bir sabit disk alıp içine Pardus yerleştirip bütün
belgelerimi içine yerleştirsem sonrada okuldaki bilgisayarı bununla
açsam diye düşünüyorum. Ancak sadece yedekleme için kullanılıyorsa benim
bu işime yaramaz her halde.