[Pardus-kullanicilari] openoffice.org güncelleme problemi

menguceko mengucek at gmail.com
28 Kas 2007 Çar 23:46:43 EET

Wednesday 28 November 2007 Tarihinde ahmed yazmıştı:
> Bugün itibariyle epey bir güncelleme yaptım. Ancak hem tasma da hem de
> konsoldan güncellemeleri başlattığımda openoffice.org güncellemesine
> geldiğinde takıldı. İki üç defa denedim. Her defasında openoffice.org
> güncellemesinde takıldı. Ben de tasmadan openoffice.org güncellemesi
> haricindeki paketlerin güncellemesini yaptım. Daha sonra önbellekteki
> paketleri temizlemek adına konsoldan sudo pisi dc komutunu
> çalıştırdım. Bundan sonra /var/cache/pisi dizini altına baktığımda
> packages dizini yok olmuştu. Ayrıca tasma'dan ve konsoldan tekrar
> [...]

Merhaba..
Ben 19 kasımda 2007.3'ü kurduğumda ilk güncellemede Openoffice güncellemesi
vardı/yapmıştım.
Bu gün saat 21.00 civarı 8-10 MB civarında bir güncelleme vardı/yaptım..
Yani/yeni güncellemelerde OoO yoktu.. (ya da vardı kaldırıldı)
Ama, güncellemeleri yaparken bir ara uzaklaştım, döndüğümde paket yöneticisi
penceresi boş ve kilitlenmişti/kapanmıyordu.. öldürmek zorunda kaldım.
pisi belleği kapalı olduğu için güncellemeleri bitirip bitirmediğini
bilmiyorum..
Şu an güncelleme görünmüyor, herhalde yaptı :)

--
menguceko