[Pardus-kullanicilari] openoffice.org güncelleme problemi

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
28 Kas 2007 Çar 23:07:02 EET

Merhaba,

Bugün itibariyle epey bir güncelleme yaptım. Ancak hem tasma da hem de
konsoldan güncellemeleri başlattığımda openoffice.org güncellemesine
geldiğinde takıldı. İki üç defa denedim. Her defasında openoffice.org
güncellemesinde takıldı. Ben de tasmadan openoffice.org güncellemesi
haricindeki paketlerin güncellemesini yaptım. Daha sonra önbellekteki
paketleri temizlemek adına konsoldan sudo pisi dc komutunu
çalıştırdım. Bundan sonra /var/cache/pisi dizini altına baktığımda
packages dizini yok olmuştu. Ayrıca tasma'dan ve konsoldan tekrar
güncellemelere baktığımda openoffice.org güncellemesini (yapmadığım
halde) göremedi: Güncelleme yok.

Bunun sebebi ne olabilir acaba? Ve openoffice.org paketini nasıl
güncelleyebilirim?

Teşekkürler.
--
yaşasın linux