[Pardus-kullanicilari] Kicker'i kasten ve taamuden oldurmek girisimlerine devam

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
28 Kas 2007 Çar 16:41:07 EET

Wed, 28 Nov 2007 15:54:05 +0200, CortexMed <corlinux at gmail.com> :

> komutu sistemi hicbir sekilde değiştirmedi.. sadece /usr/.. altındaki
> panel.desktop   dosyasını silmek sistemi etkiliyor, o da kötü
> etkiliyor,
> -eskiden çalışan masaüstü kısayollarının çökmesi ile sonuçlanıyor. Ne
> tür bir alakası varsa artık !?
Ben denedim, calisiyor -- yani kicker acilmiyor artik.

Hangi kullanicida kicker'in acilmamasini istiyorsaniz, o kullanici
olarak calistiriyorsunuz bu komutu degil mi?

Sonucunda, ~/.kde/share/autostart/panel.desktop dosyasi olusuyor? O
kullanicidan cikip, tekrar login oluyorsunuz?

> Şu yeni moda gOS ' daki gibi, menu elemanlarını kendimizin
> belirleyeceği ksmoothdock'dan başkası çalışmasın istiyoruz..
Ben de zaten benzer bir nedenle kicker'i yok etme ihtiyaci
hissetmistim :)

                   Doruk