[Pardus-kullanicilari] Kicker'i kasten ve taamuden oldurmek girisimlerine devam

CortexMed corlinux at gmail.com
28 Kas 2007 Çar 15:54:05 EET

Yanıt için teşekkürler Doruk,
ama

> kwriteconfig --file ~/.kde/share/autostart/panel.desktop --group "Desktop Entry" --key Hidden true

komutu sistemi hicbir sekilde değiştirmedi.. sadece /usr/.. altındaki
panel.desktop   dosyasını silmek sistemi etkiliyor, o da kötü
etkiliyor,
-eskiden çalışan masaüstü kısayollarının çökmesi ile sonuçlanıyor. Ne
tür bir alakası varsa artık !?

> KDE'nin kiosk modunu da inceleyebilirsiniz diyecektim ama sanki ben bunu
> size baska bir zamanda, baska bir mekanda onermistim :>.

Doğru, hala aynı dertten muzdaribiz zaten.. Kiosk araçlarını
mıncıkladık ama onun sorunları ile uğraşmaktan kendi sorunlarımızı
unuttuyduk.
Aslında istediğimiz çok daha basit, hani kazayla kde menüsünü silen
insanlar olmuş ya,-onları kıskanır olduk.

Şu yeni moda gOS ' daki gibi, menu elemanlarını kendimizin
belirleyeceği ksmoothdock'dan başkası çalışmasın istiyoruz..

Bir yol bulamazsak, tek tek kicker'daki kde menusunu budayacağız..
Gerçi bir zaman onu da denediydi arkadaş ama otomatikmen onarılan
birşeylerden dolayı o da olmadı demişti,-şimdi hatırlamıyorum
ayrıntısını..

DipNot: Bizim mıncıklamalarımızdan mı bilmiyorum ama, Firefox bir
tuhaf çalışıyor.. Sanki RAM'a sıkışmış gibi ( 1GB RAM, 2-3 sekme )
uzun süre bayılıyor,
diğer programlar'a geçiş yapıp ( ön'e alarak ) çalışmamıza engel
oluyor.. Arka plandaki java ve zemberek'i kill etmek de çare olmuyor..
Bilmem başka muzdarip olan var mı ?

Bekir