[Pardus-kullanicilari] 2007.3 Lynx lynx

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Kas 2007 Çar 09:43:31 EET

Almanlar da dahil flora ve faunadaki tüm varlıkları Derslerinde olsun bilim
ortamında olsun Latince tanımlıyorlar.Almanya da 1964 de Üniversitede o güne
kadar umursamadığım Latince kelimeleri ezberleme durumunda
kalmıştım.EvetBilim dünyasındaki Almanya dan bahsediyorsanız ve son
1979 tarihinden bu
yana değişime uğramadıysa böyle devam ediyor.

28.11.2007 tarihinde aydin gunduz <birelinnesivar at yahoo.com> yazmış: