[Pardus-kullanicilari] Compiz Fusion

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
27 Kas 2007 Sal 20:03:09 EET

27.11.2007 tarihinde mahmut gündoğdu <mahmut at linux.erciyes.edu.tr> yazmış:

> benimde bir sorum olacak konu kalabalıgı yapmadan sorayım
>
> cook sükür sonuda compiz fusionum calısıyor ati 256 mb 256bit x1900 GT
> ekran kartım var dx 9 özelliklerin güzel calısıyor ama bir forumda
> scoll ile asa inmek istediğimde driver tanıtılmamış xp de forum
> kullanıor gibi takıla takıla ilerliyor.)

Burada herhangi bir internet sayfasında farenin traktörünü kullanarak
sayfada aşağı doğru inmeyi kast ediyorsanız, cevabım şu:
Eğer farenizin imleci ortalarda bir yerlerde ise imleç her java, link
köprüsü v.b. ekran alanlarına geldiğinde aşağı doğru kayma gecikmesi tüm
pardus kurduğum makinelerde karşıma çıkıyor. Compis le ilgisi olmadığını
düşünüyorum.

compiz acmayınca sorun yok aceba sorun nerere bu normal mi sonucta