[Pardus-kullanicilari] Compiz Fusion

mahmut gündoğdu mahmut at linux.erciyes.edu.tr
27 Kas 2007 Sal 18:30:38 EET

benimde bir sorum olacak konu kalabalıgı yapmadan sorayım

cook sükür sonuda compiz fusionum calısıyor ati 256 mb 256bit x1900 GT
ekran kartım var dx 9 özelliklerin güzel calısıyor ama bir forumda
scoll ile asa inmek istediğimde driver tanıtılmamış xp de forum
kullanıor gibi takıla takıla ilerliyor.)
compiz acmayınca sorun yok aceba sorun nerere bu normal mi sonucta
basit bir kartta değil 3d yetenekleri son derece iyi olan bir kart(dx9
full cözünürlük crysis harici oynatamadığı oyun yok) neden böle yaptı
linux mu düzgün tanımadı ??
cözümü var mıdır? bazı efekleri kapattım cok da fazk etmedi..
bana sadece mausu sola cektiğinde tüm ekranlar tek tek geliyor
istediğini seciyorsunya o ve benzeri olan süper + tab ile pencre
secimi yapılan olsa yeter ates su kar fln gerek yok bende coğunu da
kapattım..
simdiden tskler..

27.11.2007 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: