[Pardus-kullanicilari] pardus gibisi yok

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
26 Kas 2007 Pzt 21:33:02 EET

ben şimdiye kadar distrowatch da bulunan
pclinuxos,ubuntu,suse,mandriva,debian,fedora,knoppix,slackware,
sabayon,mint,mepis,zenwalk,gento,kubuntu,freebsd,granular
truva,ve son 3 yıldaki hemen hemen tüm sürümleri kde ve gnome olarak kurdum
kaldırdım.en iyisi pardusumuz,pclinux ve ubuntu geldi. ama fantazi türünden
beryl maceraları sırasında açılış ekranında az donma olmadı .şu üç yılda
pardusu 50 den fazla kurmuşumdur desem yalan olmaz.personeldeki arkadaşlar
ne sağlam bilgisayarmış diyorlar. ama karar verdim artık pardusu n tekrar
kurulumunu yapmayacağım.

çünkü hiç silmeyeceğim. oluşan hatalarıda forumlardan halledeceğim
inşaallah.
herkese iyi çalışmalar ,muhabbetimiz bol olaa