[Pardus-kullanicilari] pardus kde

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 20:21:34 EET

25.11.2007 tarihinde Mustafa Günay <mustafagunay at gmail.com> yazmış:
> Sunday 25 November 2007 Tarihinde 19:41:15 yazmıştı:

> Ortada bir belge olmuş olsaydı sanıyorum ki Necmettin Bey in sorularına cevap
> olarak gelirdi.Şahsi görüşüm yukarıdaki konuda söylenenlerin hepsi kişisel
> düşünce ve bunun ötesine gidemeyecek şeyler. KDE vs GNOME da diyebiliriz.
> Dağıtımın kullanacağı masaüstü ortamını 1 kişiye göre düzenlemek ne kadar
> mantıklı onuda bilemiyorum. Ama herzaman söylediğim ve bıkmadan söylemeye
> devam edeceğim cümle şudur; (genelde bana PARDUS neden GNOME kullanmıyor diye
> soranlar orta düzey kullanıcı olmadığı için) "Oturun GNOME paketleyin depoda
> [...]

Etme, eyleme üstadım. GNOME'nin iyi veya kötü olması ya da KDE'den iyi
olup olmadığı anlamsız bir tartışmanın konusu ve yeri burası değil,
"GNOME daha iyi" diye bir argüman olmaz, bu konularda size
katılıyorum, ama niye bu işi GNOME-KDE savaşı haline getirecek
cümleler etrafında dönüyoruz? Torvalds ustanın da bir insan olduğunu,
hata yapabileceğini, lüzumsuz yere saldırganlaşabileceğini, tartışmaya
devam etmek istemediğinde "talk is cheap, show me the code" gibi "en
iyi savunma saldırıdır" mantığıyla hareket edebileceğini, bu
cümlesiyle insanlara kendisinin de bir insan olduğunu hatırlattığını
biliyoruz, sizce "GNOME daha iyi" geçerli bir argüman olamıyorsa,
"konuşmak kolay, bana kodu göster" (=seninle tartışmaktan daha önemli
işlerim var ve sıkıldım, benden daha iyisini biliyorsan hodri meydan!)
nasıl geçerli bir argüman olabilir?

Asıl benim anlamadığım, Linux dünyası üzerinde "böl ve yoket"
sistematiğinin bu kadar kolay işletilebilmesi. Demek ki "Linux'çular"
da insan ;)

Saygılarımla,
Necmettin Begiter