[Pardus-kullanicilari] pardus kde

Samed Beyribey ras0ir at eventualis.org
25 Kas 2007 Paz 17:48:49 EET

Sunday 25 November 2007 Tarihinde 16:42:23 yazmıştı:
> windforceenergy yazmış:
Pardus'un yapısı hakkında ne kadar bilgi sahibisiniz bilmiyorum; ama Pardus
yapı olarak TEMEL bir dağıtım durumunda şu an ve istediğiniz şekle de
koyabileceğiniz bir sistem olması da cabası :)
Ve ben deneyimlerimden yola çıkarak Pardus'u Ubuntuya gönül rahatlığıyla
tercih edebiliyorum. Amacım herhangi bir dağıtım savaşı çıkarmak değil ki
sizin amacınızın da böyle olmamasını dilerim :)

> Daha düne kadar,  2 Yıllık MYO Bilgisayar Programcılığında okuyan,
> Visual Basic' te yarım yamalak proje geliştiren, Pardus' u bilgisayarına
> kurmayı beceremiyen
> biri olarak ne çabuk Linux uzmanı olmuşsunuz...Pardus'u eleştirmeden
> önce O zaman şu habere bir göz atın..
İnsanları küçük düşürecek nitelikte mesajlar yazmamanız dileğiyle. Eleştiri ve
hakaret arasında gerçekten fark var :)
> http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=617423
Güzel haber :)

> Saygı ile..