[Pardus-kullanicilari] Bu ATI Sürücü derdi ne zaman bitecek...

Yaylali, Kemal kemal.yaylali at gmail.com
25 Kas 2007 Paz 16:16:36 EET

Merhaba,

Ayni bilgisayar şu an kullandığım bilgisayar. Harici bir monitorle
kullaniyorum bazen de iki tanesi birden. Açıkça söylemeliyim ki, Pardus'ta
bitmek tükenmek bilmeyen güncelleme sonrası sorunlar yüzünden bıkkınlık ile
Pardus'u bırakıp, Ubuntu kurdum... Ubuntu ile ne ATI sorunu yaşıyorum ne
başka bir şey. Kusursuz çalışıyor bilgisayar. Yalnız 32 bit sürümünü kurdum
çünkü flash player 64 bitlik sürümlerde inanılmaz sorunlu...

İşim gereği Matlab'ı çok sık kullandığım için uzun süre XP'de kullandım
fakat daha sonra karar verip Matlab'ın Linux sürümünü edindim. Kurdum...
Harika... XP'te oranla gözle görülür bir performans farkı var... Şu an
üretim ortamımda olan bütün gerekli bileşenleri Linux altında
kullanabiliyorum. Dolayısıyla Windows'a geri dönme ihtiyacını hiç
hissetmiyorum.

Vista'ya gelince. Makinama denemek için güç bela, bin bir türlü takla ile
MacOSX10.4 bile kurdum ama o bile Vista kadar sorunlu değildi. Vista
kullanırken bilgisayarımı hep kocaman bir traktör tekerleği gibi düşünürdüm.
Kasılmalar, ekran sorunları, donanım algılama sorunları, komik yönetim
mekanizması vs... Tam ekran video seyrederken bile bilgisayarın fanı en son
hızıyla çalışıyordu, gürültü...

Nasıl mıyım?, Ubuntu'm ve ben gayet iyiyiz.

Sevgiyle, saygıyla...

--
Dhr. Kemal Yaylali,

+31-615-214972