[Pardus-kullanicilari] Bu ATI Sürücü derdi ne zaman bitecek...

LEVENT TERLEMEZ lterlemez at anadolu.edu.tr
25 Kas 2007 Paz 02:01:26 EET

Sayın Kullanıcılar,

Daha önce bahsettiğim ati sürücü problemini sanırım hallettim. ANCAK, bü seferde monitörüm limitleri dışına çıktı (zaten buna dayanarak sürücü olayını hallettiğim kaanatine vardım) ve ALT+F4 conbinasyonu ile konsola düşemediğim için (monitör izin vermiyor) geriye dönemiyorum. Bu problemi nasıl çözebilirim. Eğer çözebilirsem çok çok uzun bir süre yeni sürümlere geçmeyeceğim. Geçen sefer komple kaldıracaktım ama Lynx'te düzelebileceği düşüncesiyle ertelemiştim (artık sabrım tükendi çünkü). Kusura bakmayın hep aynı problem hakkında rahatsız ediyorum ama kalıcı kaynakların ve benim pardusa ayırabildiğim zamanın çok kısıtlı olması nedeniyle (ya da benim arama kabiliyetim çok kısıtlı) çok fazla cebelleşemiyorum.

Birde sorum olacak, XP, Vista 64Bit ve Pardus'u bir sisteme kurmayı deneyen oldu mu? Makinenin performansı veya kurulumda yaşadığınız problemler nedir? Benim sistemim, HP Compaq nx6125 AMD Turion 64 1.8GHz. 1GB Ram...

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Levent TERLEMEZ.