[Pardus-kullanicilari] pardus kde

metin metin at safe-mail.net
25 Kas 2007 Paz 14:20:15 EET

pardus benim tecrübeme göre en iyi kde-linux'tur (Debian, sidux,
kubuntu, suse, fedora, archlinux kullanmış biriyim). Neden? Herşey diğer
distrolara göre daha iyi integre edilmiş, kolay yönetilebilir ve
ayarlanabilir ve kullanılabilir. Üstelik stabilitesi de (sadece sistemin
değil uygulamaların da) çok iyi. Görsel olarak da diğer distrolara göre
daha tutarlı. Yani kısacası kullanıcısını memnun eden bir sistem olarak
görüyorum. Bu demek değildir ki herşey eksiksizdir (böyle bir sistem
dünyada var mı?)

Sizin düşünceleriniz nedir? Düşüncelerinizi paylaşırsanız memnun olurum.

Teşekkürler.