[Pardus-kullanicilari] msn ve mail tehlikesi ne karşı

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
24 Kas 2007 Cmt 21:11:20 EET

Öncelikle bu tür yazılar tamamen adres çalmaya yönelik Yığın  (spam)
iletilerdir. Burada yazan yazı muhtemelen başka işletim sistemlerindeki
kullanıcıları bile etkilemeyecektir. Şu ana kadar listeye birisini
eklemesiyle hacklenen birisini görmedim. Tamamen korkutmaca yani. Bir
sorunun oluşabilmesi için o işletim sistemindeki kişilerin karşı taraftan
bir dosya almaları veya verdiği bir adrese gitmeleri gerekir.

Pardus'te ise böyle bir endişe taşımanıza gerek yoktur...

24.11.2007 tarihinde bilgili bülend <bilgili.beyto at gmail.com> yazmış: