[Pardus-kullanicilari] Kablosuz bağlantı & Network Manager

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
24 Kas 2007 Cmt 19:57:29 EET

24 Kas 2007 Cts tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı:
> Pardus çok güçlü ve yetenekli bir dağıtım. Network Manager hiç
> geliştirilmese bile Pardus'u diğerlerine tercih ederim. Sadece yaşadığım
> ve beni şaşkına çeviren bu olayı paylaşmak ve varsa önerilerinizi almak
> istedim.

Kullandığınız aygıta ait Linux sürücülerinin WPA desteği zayıf. Muhtemelen
ndiswrapper ile Windows XP sürücülerini yüklediğinizde sorunsuz
bağlanabileceksiz.

NDISWrapper kullanımına ait belgeye buradan[1] ulaşabilirsiniz.

[1] http://tr.pardus-wiki.org/Donanım:Ndiswrapper