[Pardus-kullanicilari] mime

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
22 Kas 2007 Per 13:48:36 EET

Yusuf Muhsin wrote On 22-11-2007 12:17:
> application/octet-stream
> mime türü bulunamadı !!!
>
> nereye tıklarsam bu çıkıyo, bazen de uygulamaları kapatıyo
>
> --
> <<<yusuf & muhsin>>>

Ben aynı hatayı bir video türünü (mesela .flv dosyalarını) ffplay
uygulamasıyla ilişkilendirirsem alıyorum.
Çözüm olarak da şöyle bir şey uyguluyorum:
Tasma - Masaüstü Seçenekleri - Dosya İlişkileri'ni açıyorum. Alttan
Ekle'yi tıklıyorum. Grup olarak application seçtikten sonra Tür Adı
olarak da octet-stream yazıp Tamam diyorum.
Sonrasında Uygula deyip kapatıyorum.
Bundan sonra aynı hata bir daha tekrarlamıyor.
Şu ana kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım. Bu yöntemin bir soruna sebep
olmadığı kanaatindeyim.
Saygılarımla