[Pardus-kullanicilari] harddisk kullanımı

savaş izmir savasizmir at gmail.com
22 Kas 2007 Per 13:26:24 EET

selam arkadaslar.. kurulum esnasında harddiski neden en fazla 3 parçaya
ayırmaya izin veriyor yalı.. ben mp3lr için programlar için farklı
partitionlar kullanmayı seviyorum. bir de benim gibi çok deneme yapan ve sık
sık sistemini formatlamak zorunda kalan birisi için home dizini çok karmaşık
bir hale geliyor. yanlışım varsa düzeltin ama pardusda kendim oluşturduğum
bir ext3 bölüme dosya kopyalarken hep super kullanıcı modunda olmam gerekti.
böyle olunca da buraya kopyalanmış  pardusla alakalı program ve simge tarzı
şeyleri seçerken de tekrar super kullanıcı moduna geçmem gerekti. benim gibi
dağınık kullanıcıların pardusda farklı linux bölümleri oluşturup bunları
sisteme tanımlaması mutlaka mümkündür. tabii bunu bize anlatacak bir abiye
ihtiyaç duyuyoruz. yine belgelerim tarzı bir klasörü pardusa yerleştirmek
iyi olamaz mı. hem kullanıcılar için ekstra bir depolama klasörü meydana
gelir. hem de ayrımlama yapmak daha kolaylaşır.