[Pardus-kullanicilari] harddisk kullanımı

aşkın yollu cavbela at gmail.com
22 Kas 2007 Per 13:43:09 EET

On Nov 22, 2007 1:26 PM, savaş izmir <savasizmir at gmail.com> wrote:

> selam arkadaslar.. kurulum esnasında harddiski neden en fazla 3 parçaya
> ayırmaya izin veriyor yalı.. ben mp3lr için programlar için farklı
> partitionlar kullanmayı seviyorum.

büyük ihtimalle bütün bölümleri birincil olarak bölmeye çalıştığınızdandır.
diğer bölümleri uzatılmış bölüm olarak bölerseniz, istediğiniz kadar parçaya
ayırabilirsiniz.

> [...]
> dosya kopyalarken hep super kullanıcı modunda olmam gerekti. böyle olunca
> da buraya kopyalanmış  pardusla alakalı program ve simge tarzı şeyleri
> seçerken de tekrar super kullanıcı moduna geçmem gerekti. benim gibi dağınık
> kullanıcıların pardusda farklı linux bölümleri oluşturup bunları sisteme
> tanımlaması mutlaka mümkündür. tabii bunu bize anlatacak bir abiye ihtiyaç
> duyuyoruz. yine belgelerim tarzı bir klasörü pardusa yerleştirmek iyi olamaz
> mı. hem kullanıcılar için ekstra bir depolama klasörü meydana gelir. hem de

o bölümde sadece süper kullanıcıya yazma izni vermişsiniz sanırım. ufak bi
araştırmayla (yada daha iyi bilen birisi anlatırsa) çözebileceğinizi
sanıyorum.

--
Aşkın Yollu
www.bobrektasi.org