[Pardus-kullanicilari] piside ağ sorunu

Mehmet Türkoğlu mrturkoglu at gmail.com
19 Kas 2007 Pzt 23:31:16 EET

Pisi proxy arkasından bağlanmama rağmen default ayarlarıyla sorunsuz olarak
çalışıyordu. Yani pisi depolara doğrudan erişim sağlıyordu. Ben tasmadan
proxy ayarlarını yaptım pisi çalışmamaya başladı. Uyarı olarak da Lütfen ağ
bağlantılarınızı kontrol edin ve yeniden deneyin. (İsim ya da servis
bilinmiyor)
 diyor. halbuki benim bütün internet uygulamaların internete sorunsuz
bağlanıyor. Yani ağ ayarlarımda sorun yok. Proxy ayarlarını eski haline
getirirsem düzelir diye düşündüm ama yine düzelmedi. Yani hiçbir şey
yükleyip silemiyorum. Sistemimi de upgrade edemiyorum. Bunun nasıl
üstesinden gelebilirim acaba?
Teşekkürler

--
Mehmet Recep Türkoğlu