[Pardus-kullanicilari] "do_wait: drmWaitVBlank returned -1, IRQs don't seem to be working correctly"

Ramazan YILDIZ ramazangsu at gmail.com
19 Kas 2007 Pzt 23:26:38 EET

Pardus 2. surum ile calisiyorum. Pardusu kurduktan sonra kernel source ve
kernel headers kurdum.
hemen openGL programlamaya basladim. fakat kodu derlemeye kalktigimda:

asagidaki turuncu ile gorulen kisimlarda oldugu problemle karsilasiyorum.
kodum calisiyordu ama bir sure kac denemeden sonra klavyeden girilen
komutlari gormez oldu sanki. mesela "+" ye basinca glScale(1.25, 1.25, 1.25);
buyultecek koordinat sitemimi... r' ye basinca eski haline getirecek. hic
tepki vermez oldu program bir sure once calisirken.
Acaba derleme ile ilgili bir problem mi var. yani ek bir paket daha  kursam
iyi mi olur. Ya da turuncu bolgede gorulen su son satirlar ne demek istiyor
bana:
do_wait: drmWaitVBlank returned -1, IRQs don't seem to be working
correctly.
Try running with LIBGL_THROTTLE_REFRESH and LIBL_SYNC_REFRESH
unset.

Program derleme, ve calistigi anda aldigim uyari:
rayildiz at pardusRamo openGLcalismalari $ gcc sphere.c -o sphere -lGL -lGLU -
lglutsphere.c:120:2: warning: no newline at end of
file

rayildiz at pardusRamo openGLcalismalari $
./sphere
Kullanim
sekli:

a: sol,            d: sag,          s: asagi,         w: yukari

u: yukari cevir,   n: asagi cevir,  h: sola cevir,    j: saga cevir

b: duzlemde sola dondur,            m: duzlemde saga dondur

-: goruntuyu kucult,                +: goruntuyu
buyut
r: goruntuyu ilk duruma getir,    ESC:
Cikis

Ramazan Yildiz.