[Pardus-kullanicilari] Pardus ftp yoğunluğu

Yazanadam yazanadam at ttnet.net.tr
19 Kas 2007 Pzt 17:15:56 EET

İyi akşamlar;

Öğlen saatlerinde rahatlayan depodan 2007.3 sürümünü indirdikten sonra
az önce usb'den bağlı cd-rw'nin avantajını kullanıp otomatik olarak 4x
hızında Nero'nun son sürümüyle bastım. Ve veri doğrulamasını da
başarıyla geçtim. Biraz yorgunluğumu atıp, kuracağım kısmet olursa bugün...

Yoğunluk konusunda yazılanlara aynen katılıyorum. Bu bizim genel
huyumuz; yeni bir şey oldu mu hemen ilk gün sahip olmak isteriz. bkz:
teknoloji marketlerinin açılış haberleri.

Fakat seed olayında ne denmek istendiğini tam olarak anlayamadım. Konuyu
açacak olursak sanırım yararlı olur.

                                  Yazan adam

---
avast! Antivirus: Giden mesaj temiz.
Virus Veritabani (VPS): 071119-0, 19.11.2007
Test zamani: 19.11.2007 17:15:56
avast! - telif hakki (c) 1988-2007 ALWIL Software.