[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağ kartı modülü kurma

BAHADIR NASYALCIN nasyalcin at hotmail.com
18 Kas 2007 Paz 13:25:55 EET

Selam...
    Aranıza yeni katılan .bir Pardus'çuyum.Linux  hakkında fazla bir bilgim yok.Kısaca derdimi anlatayım.FujitsuSiemens a1655g model dizüstü bilgisayarımın hdd sini partition magic ile böldüm ve windows xp  dururken pardus kurdum.Herşey gayet güzeldi, ta ki kablosuz bağlantı yapmak isteyene kadar...broadcom4318(airforce one 54g) kartımı görünmesine rağmen aktif edemediğimden dolayı bağlantı kuramadım.Kabloluda bir sıkıntı yok. Kablosuz açma kapama tuşu hariçten bir tuş ve bunun için araştırma yaptım,fsaa1655g.tar.bz2 dosyası buldum bunu içindeki modül yazılımsal olarak açıp kapatmama imkan verecek ama nereye kopyalayacağımı ve nasıl kod yazacağımı çeşitli denemelerime rağmen beceremedim.Dosya şu an masaüstünde duruyor nereye kopyalamalı ve nasıl kurmalıyım.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
Live.com'u deneyin: çevrimiçi dünyanızı bir araya getirin; haberler, spor, hava durumu ve çok daha fazlası.
http://www.live.com/getstarted