[Pardus-kullanicilari] Çakışma Hatası

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Kas 2007 Cum 22:30:15 EET

16.11.2007 tarihinde Gökhan ERYILDIRIM <gokhaneryildirim at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,

merhaba,

İş yerimdeki PC'ye Pardus yükleyerek ben de aranızda yer almaya başladım.
> Çok acele inceleyebildiğim arşivde okuduğum Wine ve Virtualbox
> uygulamalarını kullanmayı denemek için tavsiye edilen yolu denemek
> istedim. Paket açılırken her iki uygulama için de:
>
> " Çakışma Hatası
> inputils:[traceroute sürüm<=5]
>
> hata mesajı aldım.
> Yüklemeler TUBITAK'ın dağıttığı Pardus CD'sinden yapıldı.
>
> 1) Hata mesajının anlamı nedir?
> 2) Ne yapabilirim?
> 3) Nasıl yapabilirim?
>
> Not: Listedeki bazı arkadaşların da belirttiği gibi bizler Linux
> [...]

aklıma gelen ilk şey sisteminizin güncel olmayabileceği, tüm güncellemeleri
yaptığınıza
emin olun. güncel olmayan sistemlerde kurduğunuz yeni programların
bağımlılığı
olarak güncellemelerin bir kısmı kurulabiliyor...

pardus menü>paket yöneticisini açın. güncellemeleri göster sekmesini seçin.
tüm güncelleştirmeleri seçin ve paketleri kur seçeneğiyle kurup sistemi
yeniden başlatın...