[Pardus-kullanicilari] Çakışma Hatası

Gökhan ERYILDIRIM gokhaneryildirim at gmail.com
16 Kas 2007 Cum 22:08:53 EET

Merhaba,
İş yerimdeki PC'ye Pardus yükleyerek ben de aranızda yer almaya başladım.
Çok acele inceleyebildiğim arşivde okuduğum Wine ve Virtualbox
uygulamalarını kullanmayı denemek için tavsiye edilen yolu denemek
istedim. Paket açılırken her iki uygulama için de:

" Çakışma Hatası
inputils:[traceroute sürüm<=5]

hata mesajı aldım.
Yüklemeler TUBITAK'ın dağıttığı Pardus CD'sinden yapıldı.

1) Hata mesajının anlamı nedir?
2) Ne yapabilirim?
3) Nasıl yapabilirim?

Not: Listedeki bazı arkadaşların da belirttiği gibi bizler Linux
ortamına yeni giren kişileriz. Cevaplarınızı bunu göz önünde tutarak
verirseniz çok yardımcı olursunuz.

Saygılar...