[Pardus-kullanicilari] Compiz-fusion ve font problemi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Kas 2007 Cum 12:58:55 EET

16.11.2007 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış:

> Selamlar,
> Bu konu daha önce tartışıldı diye hatırlıyorum ama ne e-posta
> arşivlerinde arama çalışıyor ne de google ile bulabildim.
>
> Contrib depodan compiz-fusion yükledikten sonra (bazı yerlerde)
> karakterler yerine sadece içi boş kutular görünüyor. Örneğin crack
> attack'in diyaloglarında ve tüm pencerelerin başlık çubuklarında
> karakterler bozuk iken, tasma içerisinde veya Firefox'un menüsünde
> karakterler düzgün.
>
> Bunu nasıl düzeltebilirim?
>
> (Compiz'i iş için kullanmadığım bir makinaya sadece deneme amaçlı kurdum)

yanlış hatırlamıyorsam, "pencere yöneticisi" olarak "compiz" seçiliyken,
"pencere dekoratörü" olarak
"kwin" seçili olduğunda böylesi durumlar oluyordu. "pencere dekoratörü" olarak
"emerald" seçerseniz
düzelecektir diye düşünüyorum.

not: arama özelliğini ben şu ana kadar kullanma gereği duymamıştım. kendi
gmail hesabım içinde
arama yapınca tüm liste geçmişinden sonuçlar dönüyor, ama çalışmaması gmail
kullanmayanlar
için kötü elbette...