[Pardus-kullanicilari] Compiz-fusion ve font problemi

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
16 Kas 2007 Cum 11:54:12 EET

Selamlar,
Bu konu daha önce tartışıldı diye hatırlıyorum ama ne e-posta
arşivlerinde arama çalışıyor ne de google ile bulabildim.

Contrib depodan compiz-fusion yükledikten sonra (bazı yerlerde)
karakterler yerine sadece içi boş kutular görünüyor. Örneğin crack
attack'in diyaloglarında ve tüm pencerelerin başlık çubuklarında
karakterler bozuk iken, tasma içerisinde veya Firefox'un menüsünde
karakterler düzgün.

Bunu nasıl düzeltebilirim?

(Compiz'i iş için kullanmadığım bir makinaya sadece deneme amaçlı kurdum)

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com