[Pardus-kullanicilari] Pardusta dsl modem usb ile internete baðlanmak

Fatih Nihat fatihnihat at gmail.com
15 Kas 2007 Per 04:50:41 EET

Şu [1] adres de bir arkadaş yanlış anlamadıysam aynı modemle bu [2]
adresteki yazanları uygulayarak sorunu çözmüş.

[1]http://forum.pardus-
linux.org/viewtopic.php?t=8689&postdays=0&postorder=asc&start=0
[2]http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:ADSL_USB_modem_kurulumu

kolay gelsin

15.11.2007 tarihinde Mustafa Sarı <talganlicakrakbusgut at gmail.com> yazmış: