[Pardus-kullanicilari] Pardusta dsl modem usb ile internete bağlanmak

Mustafa Sarı talganlicakrakbusgut at gmail.com
15 Kas 2007 Per 02:26:22 EET

Merhaba,

Ben Air Ties RT 102 ethernet modem kullanıyorum, sorun yok da, ablamın
bilgisayarına Pardus yükledim. Zamanında Elkotek firmasından şu modemi almış
http://www.adslburada.com/products_details.asp?root=4&id=7 tabii geri
verdirtmek istedim de adamlar almadı vs...

Modem, connexant çipsetli. Üreticisiyle konuştum, Linux sürücüsü yok dedi.
Her Yönüyle Pardus  isimli kitabın arkasında usb modem kurulumu var denedim
ancak olmadı. Yanlış yaptığım kesin de, Windows'ta da bağlanamadı bu sefer.
Bu benim hatam olmaması lazım, çünkü zaten modemin ayarlarına girmiş oluyoruz
ve haliyle Windows üzerinde kurulu ayarlar tanınmıyor.

Bu konuda ne yapmalıyım?

--
TalgaNlı Çakrak BuşguT