[Pardus-kullanicilari] Pardus Posteri

Süleyman Bostancı bjk1903x at hotmail.com
14 Kas 2007 Çar 21:40:28 EET

Düşünceniz çok iyi niyetli ve güzel; ancak bence bu iş afişle felan olacak iş değil. Siz veya ben nasıl haberdar olduk Pardus'tan?.. İnternet kullanan ortalama bir kişinin mutlaka bir yerlerde Pardus ile ilgili bir yazı veya logosunu görmüş olması gerekir. Olan nedir biliyor musunuz? (tabii bence) Amaaaaaaaan deyip geçmişlerdir pek ilgilerini çekmemiştir. Yani bence sizin düşünceniz çok güzel ama faydası olur mu? Bence olmaz. Ama üniversitenizde Pardus ile ilgili bir seminer (geliştiricilerden rica ederek) vbg düzenleyebilirseniz belki.. Hem o zaman zorunlu olarak afiş asacaksınız... Kolay gelsin iyi günler.
> Date: Wed, 14 Nov 2007 12:14:32 +0200
> From: sgonenccalici at gmail.com
> To: Pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
> Subject: [Pardus-kullanicilari] Pardus Posteri
>
> Herkese merhabalar
>
>     Ben Anadolu Üniversitesi Çevre Mühendisliği beölümünde okumaktayım.Benim okulum Türkiye çapında hatırı sayılabilecek kadar büyük ve kaliteli bir üniversite bence ama bir eksiği var. "Pardus"

> [...]

Windows Live Messenger'ın için ÜCRETSİZ 30 ifadeyi indir!
http://www.livemessenger-emoticons.com/tr-tr/