[Pardus-kullanicilari] Pardus Posteri

gönenç calıcı sgonenccalici at gmail.com
14 Kas 2007 Çar 12:14:32 EET

Herkese merhabalar

    Ben Anadolu Üniversitesi Çevre Mühendisliği beölümünde
okumaktayım.Benimokulum Türkiye çapında hatırı sayılabilecek kadar
büyük ve kaliteli bir
üniversite bence ama bir eksiği var. "Pardus"

    Ne bilgisayar mühendisliğinde ne de diğer bölümlerde ne de diğer
fakültelerde hiç izine rastlanmadım.Pardus'u diğer öğrencilere iletmeyi
ulusal güzel mi güzel pisi mizin tüm okula duyurulmasını  kendime bir borç
bilirim.Elimi taşın altına koymak için fakülte kantinlerine poster vb.
bişeyler asmak geldi aklıma. Sizce olabilir mi? Altına mail adresimi
verirsem bana başvuranlara cd temini yapabilir belki 1 insanın daha pardusun
güzelliklerini yaşamasını sağlayabilirim.

   Benim sizden bir isteğim elinizde böyle çıktısını alabileceğim bir poster
tarzında hazır sunu gibi bir şey olan var mı? Üstünde sistemle ilgili kısa
bir bilgi olan olabilir aklınıza ne gelirse yardımcı olursanız çok
sevinirim.

Yanıtlarınızı dört gözle bekliyorum iyi günler...