[Pardus-kullanicilari] nvidia gf go 7400 ekran kartı

mustafa özbakır mustiozbakir at gmail.com
14 Kas 2007 Çar 20:20:23 EET

2007.2 kullanıyorum.Nvidia gf go 7400 ekran kartımı wikide anlatıldığı
şekilde new  paketlerini yükleyerek tanıtınca ekranımda sürekli donmalar
yaşıyorum ve resetlemek zorunda kalıyorum.Fakat ekran kartımın normal
paketlerini yükleyince sorunsuz çalışıyor,hatta compiz de sorunsuz
çalışıyor.Birkaç gün önce 2007.3 beta kurdum ve ekranımdaki donmayı bir
türlü gideremedim.Sadece ekran kartı sürücülerini yüklememiş iken sorunsuz
çalıştı.Sonunda dayanamayıp 2007.2 ye tekrar döndüm. Nedeni ne olabilir ?
yoksa bilgisayarımı aldığım yerde beni kandırıp başka ekran kartı mı
taktılar :)

Bol PARDUS lu günler...