[Pardus-kullanicilari] Kablosuz ağlar: Uygun bir aygıt bulunamdı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Kas 2007 Cmt 00:56:19 EET

2007/11/10, evrim uzunburun <evrimuzunburun at gmail.com>:

> # /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6:  kernel modules to load when system
> boots.
> #
> # Note that this file is for 2.6 kernels.
> #
> # Add the names of modules that you'd like to load when the system
> # starts into this file, one per line.  Comments begin with # and
> # are ignored.  Read man modules.autoload for additional details.
>
> # For example:
> # 3c59x ndiswrapper
> fuse
> ndiswrapper

bu haliyle dosya doğru...

Selim Tavşan arkadaşın önerdiği komutun yanıtını yukarıya kaydettim. Bunu
> daha önce denemiş ve başaramamıştım.
>
> Parola:
> pardus ~ # ndiswrapper -l
> tusb1150 : driver installed
>         device (0451:60C5) present (alternate driver: acx)
> pardus ~ # echo "ndiswrapper" >> /etc/modules.outoload.d/kernel-2.6  <-------------komut
> yanlış
> -su: /etc/modules.outoload.d/kernel-2.6: Böyle bir dosya ya da dizin yok
> pardus ~ #
>
> Yukarıda da Ünal Özüm arkadaşımızın yazdığı komuta aldığım yanıt.

Ünal beyin dediği de doğru, tek komutla hallediyorsunuz ama biraz ileri
düzey kalıyor.
neyi yaptığınızı iyi bilmelisiniz, konsole komutlarına hakim olmalısınız
vs...
mesela verdiğiniz komut işlememiş. çünkü ufak bir yazım hatası var, az
dikkatli bakın göreceksiniz.

Sonuç: Sorun çözümlendi. Hangisinden dolayı olumlu sonuç aldığımı
> bilemediğimden ikisini de yazdım. Böyle bir sorunu olan arkadaşlara çözüm
> getirebilir...
> teşekkürler...

sonuçta geçmiş olsun...