[Pardus-kullanicilari] Kablosuz ağlar: Uygun bir aygıt bulunamdı

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
10 Kas 2007 Cmt 00:38:28 EET

# /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6:  kernel modules to load when system boots.
#
# Note that this file is for 2.6 kernels.
#
# Add the names of modules that you'd like to load when the system
# starts into this file, one per line.  Comments begin with # and
# are ignored.  Read man modules.autoload for additional details.

# For example:
# 3c59x ndiswrapper
fuse
ndiswrapper

Selim Tavşan arkadaşın önerdiği komutun yanıtını yukarıya kaydettim. Bunu daha önce denemiş ve başaramamıştım.

Parola:
pardus ~ # ndiswrapper -l
tusb1150 : driver installed
        device (0451:60C5) present (alternate driver: acx)
pardus ~ # echo "ndiswrapper" >> /etc/modules.outoload.d/kernel-2.6
-su: /etc/modules.outoload.d/kernel-2.6: Böyle bir dosya ya da dizin yok
pardus ~ #

Yukarıda da Ünal Özüm arkadaşımızın yazdığı komuta aldığım yanıt.

Sonuç: Sorun çözümlendi. Hangisinden dolayı olumlu sonuç aldığımı bilemediğimden ikisini de yazdım. Böyle bir sorunu olan arkadaşlara çözüm getirebilir...
teşekkürler...

--
Evrim Uzunburun