[Pardus-kullanicilari] kablosuz sorununu

Aþýr Demirel asir.demirel at gmail.com
9 Kas 2007 Cum 19:07:35 EET

merhaba ne tür hata yapýyor olabilirimki normal olarak að proðramcýlýðýna
giriyorum ve ordan yeni baðlantý diyorum ondan sonra kablosuzu seciyorum ve
ayarlarýndada tara deyip buldugum iþaretleyip kullandiyorum þifresiz olduðu
içinde tamam deyip ondan sonra kutucuðu iþaretliyorum burda bir hata yok
bildiðim kadarý ile ondan sonra bilgisayarý kapatýyorum biraz kullandýktan
sonra veya akþamleyin her neyse tekrar açtýðýmda internete giremiyorum
tekrardan internet proðramcýlýðýna girip tekrardan ara deyip bulursam ancak
öyle giriyorum yoksa giremiyorum bunun daha kolay ve kesin bir çözümü varsa
lütfen söyleyinde bende kurtuluyum kullanan arkadaþlarda