[Pardus-kullanicilari] kablosuz sorunu

Besim Durgun bdurgun2 at yahoo.co.uk
9 Kas 2007 Cum 13:41:40 EET

Bende de son güncelleme sonra benzer hatayı veriyordu. Ben rt61 paketini kullanıyordum. Yeni paketi kaldırıp (dikkatli olun ama bazı kartlarda bağımlılıklar olabilir--Bu durumda bir acemi olarak  yeniyi kaldırmak yerine eski paketi yeninin üzerine kuruyorum), depodan eski paketi çekip onu tekrar kurdum. Şimdi sonuçtan memnunum. Sorunum kalmadı.
Besim

Fatih Nihat <fatihnihat at gmail.com> wrote: 2007.2 son güncellemelerden sonra bende de aynı durum oluştu rt2500 sürücüsünü kullanmaktayım güncelleme öncesi sorunsuz çalışıyorken şuanda bilgisayarı her açtığımda ağ yöneticisinden "tara" demek gerekiyor hatta bazen tarayıp cihazı bulamadığı da oluyor