[Pardus-kullanicilari] gene-vpn

selim ok selimok at gmail.com
9 Kas 2007 Cum 15:03:13 EET

07.11.2007 tarihinde kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com> yazmış:

> selim bey yarami destiniz :( baglaniyor hemen 2 saniye
> sonra baglanti kopuyor.ve bunu tekrar tekrar
> yapiyor.yeni surumde bu hata giderilecek dediler ama
> pardusu guncelledigim halde tik yok.hala ayni.yardimci
> olabilecek herkesin yardimlarina acigim.bu baglantiyi
> saglamam onemli.merak ettigim sey TUBITAK DESTEKLI BIR
> PROJEDE VPN baglkantisinin es gecilmis olmasi.ben
> bilemiyorum tabii yapilmasi cok zorsa......ama zor
> olan bir seyin yapilip pardus ta calisiyor olmasi
> guzel olmaz miydi?yardim'yardim'yardim.......

Yeni sürümde düzelecek denildigini duymadim. Ama ben yeni sürümlerde
düzeltilmesi umudu tasidigimi söylemistim o ayri :)
Sizdeki sorun da IPsec baglantili gibi görünüyor. Bu konuda daha önce
listede birkac birsey söylemistim; yeni cekirdek IPsec destegi ile gelirse
bu sorun büyük olasilikla cözülecek diye. Ancak yeni cekirdek 2008'e kalmis
gibi görünüyor. Görebildigim kadari ile 2007.3 icin de su an kullandigimiz
cekirdege herhangi bir yama yapilmamis.

Yani 2008 icin umudumu koruyorum :)

Iyi calismalar,
Selim