[Pardus-kullanicilari] gene-vpn

kartal ozkan kartal_oz at yahoo.com
7 Kas 2007 Çar 12:24:30 EET

selim bey yarami destiniz :( baglaniyor hemen 2 saniye
sonra baglanti kopuyor.ve bunu tekrar tekrar
yapiyor.yeni surumde bu hata giderilecek dediler ama
pardusu guncelledigim halde tik yok.hala ayni.yardimci
olabilecek herkesin yardimlarina acigim.bu baglantiyi
saglamam onemli.merak ettigim sey TUBITAK DESTEKLI BIR
PROJEDE VPN baglkantisinin es gecilmis olmasi.ben
bilemiyorum tabii yapilmasi cok zorsa......ama zor
olan bir seyin yapilip pardus ta calisiyor olmasi
guzel olmaz miydi?yardim'yardim'yardim.......