[Pardus-kullanicilari] Pardus Hızlandırma

Aşır Demirel asir.demirel at gmail.com
7 Kas 2007 Çar 19:28:28 EET

merhaba benim sistemim 2 gb ram 80 gb hdd ikiye bölük birinde windows birinde
pardus var genelde pardusu kullanıyorum ama lazım oldukcada windowsa
geçiyorum neyse p4 core duo 2 ama windowstaki gibi bir hıza ulaşamıyorum ve
bazı yerlerede kurdum pardusu ve yavaş diyorlar ne yapmak gerekiyor
hızlandırmak için heleki p3 800 ü hiç bahsetmek istemiyorum o çok daha yavaş