[Pardus-kullanicilari] güncelleme hatası

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Kas 2007 Çar 12:27:12 EET

On Wednesday 07 November 2007 11:39:24 Yılmaz Bilgili wrote:

> Merhaba,
>
> "enter" yerine "giriş tuşu" kullanmak  Türkçe açısından daha güzel olur
> sanırım.
>
> İyi günler.

Çok haklısınız, ama üzerinde "giriş" yazan "enter" tuşu görmedim henüz. "Gir
tuşuna basın" deyince de, anlayışlı ve ince fikirli insanlarımız (!)
sağolsunlar, alay konusu yapıyorlar. Keşke Türkler Türklükten utanç duymasa
da, lisanını kullanmayı eziklik olarak görmese. Ya da keşke klâvyelerimizde
Enter, Esc, Caps Lock, Ctrl, Start, Home, End, Delete, Page Up, Page Down,
Num Lock, Insert, Print Screen, Pause, Break yerine Türkçe karşılıkları
yazsa.