[Pardus-kullanicilari] Tespit ve keyif

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
7 Kas 2007 Çar 12:23:36 EET

Dostlar;
Epey bir süre önce sertlik dozu yüksek mesaj trafiğinin parçası olmuş biri
sıfatı ile,
son bir kaç gündür süregelen gene sertliği ara sıra yükselen ileti
alışverişini
tarafların tartışılan ana konu özelinde ne söylediklerinden bağımsız olarak
emin olun heyecan ve keyifle takip ediyorum.
Sorumlu kiÅŸilerin mesaj trafiÄŸini kesmemelerini hep umdum, nitekimde
müdahale olmadı.
Neden heyecanlıyım?
Çünkü, gerek geliştirici, gerek gönüllü ve gerekse kullanıcı sıfatına sahip
fikirsel birikimi yüksek insanların beyanlarını okuma ve
bu fikirsel birikimi yüksek insanların konuları bir çok açıdan algılama ve
yorumlamalardaki parlak zeka örneklerini görme fırsatı bulduk.
Neden keyifliyim?
Çünkü, bahsettiğim insanlarla ortak bir amaç ve uğraşı birlikteliği
içerisindeyiz..
Teşekkür ederim..
--
Müzmin Pardus kullanıcısı