[Pardus-kullanicilari] pisibul ile contribden flac yükledikten sonra problemler...

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
7 Kas 2007 Çar 11:27:49 EET

2007/11/7, Bunyamin VICIL <arianus at gmail.com>:

> öncelikle hepimize merhaba, kolay gelsin.

merhaba

geçen günlerde nvidia ile alakalı video izleme problemimi yazdığım halde
> [...]
>
> bVICIL at benji ~ $ oocalc
>       9871:      impossible error - can't find 'libFLAC.so.7'
>       9871:      impossible error - can't find 'libicudata.so.36'
>       9871:      impossible error - can't find 'libicudata.so.36 '
>       9871:      impossible error - can't find 'libxml2.so.2'
>       9871:      impossible error - can't find 'libFLAC.so.7'
>       9871:      impossible error - can't find 'libicudata.so.36 '
>       9871:      impossible error - can't find 'libicudata.so.36'
>       9871:      impossible error - can't find 'libxml2.so.2'
> no suitable windowing system found, exiting.

katkı deposundaki bir programı kurmak istediğinizde örnekte olduğu gibi
bağımlılıkların problem
çıkarmaması için depoyu paket yöneticisine eklemelisiniz [*]

depoyu ekledikten sonra konsole açıp pisi komut arayüzünü (pisi-cli)
kullanarak vlc ve flac paketlerini

sudo pisi it paket_adı --reinstall

şeklinde yeniden kurmak işe yarayabilir.

openoffice ayarlarını da sıfırlamak işe yarar mı bu durumda emin değilim.
çünkü hata çıktısında
flac ile ilgili sorun var gibi görünüyor. onu yeniden yükledikten sonra
düzelebilir.

iyi günler...

[*] http://ozgurlukicin.com/nasil/katki-contrib-deposu-ekleme/