[Pardus-kullanicilari] Pardus Hızlandırma

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Kas 2007 Sal 19:08:41 EET

Arkadaşım
Pardus kullanmaya başladığımdan bu güne 256 ram kullanırken hızda fark olur
mu diye 128 daha ilave ettim çok büyük fark olmadı.Fakat hız konusuna
gelince Pardus un hızından oldukça memnunum.Winxp de ulaşamadığım hızı
Pardus da yakalıyorum internette sayfa açılışında en az % 50 daha
hızlı.Kullanmakta olduğum prg.ları 10-15 sn de açıyor tabi birkaçını aynı
anda açmak isterseniz açacağınız her programın süresini bir kat geciktiriyor
3 programı teker teker açtığınızda 50 saniyede eriştiğiniz noktaya bir buçuk
dakikada erişiyorsunuz.Bunu Pardus haricinde diğer distrolarda denediğimde
süre uzaması onlardada oldu ve ismini hatırlamadığım bir distroda da dondu
kaldı ve makineyi resetlemek zorunda kaldım.Eğer 256 ram ile winxp Pardu un
hızına erişebiliyorsa bir mucizeye tanıklık etmiş oluruz ki böyle bir
mucizede çok zor.İyi akşamlar

06.11.2007 tarihinde gönenç calıcı <sgonenccalici at gmail.com> yazmış: