[Pardus-kullanicilari] Pardus Hızlandırma

Eyup Ersan Sülün eyupersan at gmail.com
6 Kas 2007 Sal 17:17:44 EET

xfce sistem kaynaklarını daha az tüketen bir masaüstü yöneticisi..256
MB' lık sisteminizde rahatlıkla kullanabilirsiniz..Pardus'ta XFCE
kurulumu için,
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Xfce4   bakınız..

xfwm4  xfce için bir tema..

http://www.xfce.org/xfwm4-theme-howto/    bakınız..

256 MB RAM Pardus için biraz az..En az 512MB yaparsanız daha iyi
çalışacağını söyleyebilirim..Tabii 256 MB RAM ile herhalde Windows
çoşuyor, performans ve randıman açısından
ortalığı kasıp kavurmuyordur :)

Vazgeçmezseniz çok şey kazanırsınız, vazgeçerseniz kolay pes etmiş
olursunuz..Alıştığınızda göreceksiniz, Linux, Pardus kullanımı bir tutku
haline gelecektir..

Karar sizin..

Saygı ve Sevgi ile Kalın..

Eyüp Ersan SÜLÜN