[Pardus-kullanicilari] Compiz-fusion ve openoffice

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
5 Kas 2007 Pzt 15:03:14 EET

Necmettin Begiter wrote On 05-11-2007 14:52:
> Not: Aşağıda yazanların Pardus ile ve Pardus kullanıcıları listesi ile ilgisi
> yoktur, okumadan silmek size Pardus ile ilgili olarak birşey kaybettirmez.
>
> Niye bu kadar heyecanlanmadığımı söyleyeyim. Ben biraz kafadan çatlak bir
> insanım. Bir Türk tarafından yazılmış Türkçe bir cümlenin içinde, Türkçe
> karşılığı olmasına ve Türkçe karşılığı kullanıldığında anlaşılmaması söz
> konusu olmamasına rağmen İngilizce bir kelime gördüğüm zaman veya bir Türk
> tarafından yazılmış Türkçe bir cümlenin içinde düzgün bir Türkçe karşılığı
> [...]

Necmettin Bey,

Türkçe konusundaki hassasiyetinizi anlıyor, saygı duyuyor ve
destekliyorum. Hatalarım olduğunda lütfen beni doğrudan uyarınız. Hatta
toplumumuzun iyiliği için herkese aynı şeyi yapınız.

Yukarıda dolaylı yoldan anlatmak istediğinizi anlayamamış olduğum için
kusuruma bakmayın. Günlük koşuşturmacanın içerisinde bazı şeyler gözden
kaçabiliyor.

Fakat bazen ayrıntılar yerine asıl konuya odaklanmak daha doğru diye
düşünüyorum şahsen.

İyi günler dilerim.