[Pardus-kullanicilari] Compiz-fusion ve openoffice

Yılmaz Bilgili liste at yilmazbilgili.com
5 Kas 2007 Pzt 14:04:44 EET

Necmettin Begiter wrote On 05-11-2007 13:49:

> notebook? Dizüstü bilgisayar mı?

Evet.

Niye bu kadar heyecanlandınız anlamadım. Yanlış anlıyorsam da kusuruma
bakmayın.

Öncelikle ben şikayet etmek için yazmadım. Compiz'in durumunun ne
olduğunu biliyorum ve bilerek kullanıyorum.

> Burada çok temel bir noktayı kaçırıyorsunuz. Compiz'in koordinat
> numaralandırması ile KWin'inki aynı değil. KWin'de tam ekran olan bir pencere
> Compiz'de daha küçük veya büyük olabilir. Tam ekran olmayan pencerelerde aynı
> sorunu yaşıyor musunuz? Hayır. Bu size birşey anlatıyor mu? Hayır. Compiz

Evet. Openoffice Compiz ile tam ekran açılırsa "bazen" kenarlıksız
geliyor. Pencerede açılırsa kenarlıklı geliyor. Önce de söylediğim gibi
gibi kenarlık yoksa yeniden boyutlandırma ve taşıma da olmuyor.

> programı "dengeli" mi? Hayır (yani Compiz kullanıyorsanız, bilgisayarınızın,
> sizin ya da köpeğinizin başına gelebilecek şeylerin riski size ait)

Bu konuyu belirttim yukarıda.

İyi günler.