[Pardus-kullanicilari] HP 1020

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
5 Kas 2007 Pzt 13:25:36 EET

Listeyi meşgul etmek de hiç istemiyorum ancak..
geçirdiğim sürecin çözüme katkısı olabileceğini de sanıyorum..
Son durum ÅŸu:
hata takip de 1018 için açılmış bir rapor gördüm..
orada fatih bey sanırım yeni olan foo2zjs paket önerisi girmiş..
bu paketi indirip kurdum ve yazıcımdan çıktı alabiliyorum..
paket ÅŸu:

http://cekirdek.pardus.org.tr/~fatih/tmp/foo2zjs-0.0_20070919-5.pisi
<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Efatih/tmp/foo2zjs-0.0_20070919-5.pisi>

sanırım zamanı gelince depoya girecek..