[Pardus-kullanicilari] help

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Kas 2007 Cum 15:14:31 EET

> Cbox marka dizüstü bilgisayarım var. Dahili kartı olan Intel
> PRO/Wireless 2200BG NEtwork Connection kartını çalıştıramıyorum.
> Sürücüsü yüklü sanırım ancak aktif olup çalışmıyor.
> Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

 Sürücüsü yüklenmiş olmalı,  başka bir sorun olabilir.

 Sisteminiz güncel mi ?

 Bilgisayarınızda başka bir işletim sistemi daha kullanıyor musunuz ? O
sistemde wireless ve bluetooth ayarlarını yapan bir program varsa o
ayarlar Pardus da kartın çalışmasını etkiliyor olabilir. (Bir HP nx7400
bilgisayarda windows da kapatılan kart pardus da sorun çıkarıyordu).

 Bilgisayarınız için BIOS  güncellemesi var mı ? Bazen BIOS lardan
kaynaklanan sorunlar da olabiliyor.

 Bir de dmesg komutunun çıktısını iletirseniz inceleyelim, belki orada
bir ipucu vardır.