[Pardus-kullanicilari] help

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
2 Kas 2007 Cum 15:14:06 EET

On Friday 02 November 2007 14:55:55 İrfan KILIÇ wrote:
> Bu güne kadar hala kablosuz bağlanamadım. Kablosuz ağ kartının güç sorunu
> var zannedersem lütfen yardımcı olun.
>
> 02.09.2007 tarihinde İrfan KILIÇ <iirfann2 at gmail.com> yazmış:

Paket yöneticisinde [Yeni paketler] kısmında 2200 yazıp aratır mısınız?
Bulduklarınızı kurun (tabii bunun için internet bağlantınız olması
gerekir -örneğin kabloyla). Bende de CBox marka dizüstü var, 2200BG kartlı.
Hiç sorunsuz bağlanıyor ilk günden beri. Paket yöneticisinde ağ ve donanım
sekmelerinden herhangi bir paket kaldırdınız mı?